تنهایی
تنهایی

اولین عشق


آرشيو مطالب

اسفند 1399

اسفند 1398

مرداد 1394

آذر 1393

لینک دوستان

قالب وبلاگ

اواز چت

ردیابی ماشین

حمل هوایی ماینر از چین

لیزر دوچرخه

هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اولین عشق و آدرس jfm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
dess love..

نويسندگان
عکس عاشقانه برای وبلاگ, عکس های عاشقانه ۹۳ , دلم بهانه میگیرد نبودنت را , یه گوشی , خلاقیت های خنده دار و بامزه , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , ها : 1393, 2014, اشک, اشک و گریه, انتظار, بسیار, بسیار زیبا, بغض, بغض و اشک, بغض و گریه, ترمز, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خیابان, دختر, دختری تنها, دختری خسته, دختری در حال گریه کردن, در حال گریه, در ح , برچسب ها : 1393, 2014, بدخیم, بسیار, بسیار زیبا, جدید, جوابم کرده اند, خوشگل, دختر, دختر و پسر, دوست, دوست دارم, دوست داشتن, دوست داشتنت, دوستت دارم, دکتر, رمانتیک, زندگی, زیبا, سرطان, عاشق, عاشقانه, , برچسب ها : 1393, 2014, آرامش, با کیفیت, بسیار, بسیار زیبا, بغل, تنهایت نمی گذارد, تکیه گاه, جاده شمال, جدید, داشتن, داشتنت, دختر, دختر و پسر, دختر و پسرهای امروزی, دریا, دست در دست, دستان گرم, دستان گ ,


درباره وبلاگ



به وبلاگ خودتون خوش آمدید

پیوند های روزانه

خرید از علی اکسپرس تحویل ایران

خرید از علی بابا

جلو پنجره جک جی 5

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

دلتنگی

هفت ساله

یه بچه دیدم

این مطلب"شیش" رو خودم نوشتمش "حتما نظر بدین که تشویق شم در نوشتن"

«خیلی خیلی دوستت دارم»

تنهایی

سلامتی.........

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

قلبم شکسته!!!

اعتراف

دلتنگی

تولدم مبارک نیست ...

پاییز که ازراه می رسد ‎

بازشعرهایم بوی تورا گرفته اند

دلم تنگ است...

پای که درحریم دریا میگذارد

عکس های متحرک عاشقانه ب موضوع گل و باران

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 3376
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

sms.mida-co.ir


تنهایی

این روزا خیلی تنهام، خیلی داغونم

هست کسی که مثل من دلش


نه برای کسی،


نه برای عشقی،


نه برای جایی…


نه برای چیزی!


بلکه دلش برای خودش تنگ شده…


برای خود خودش!؟



sms.mida-co.ir

نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت17:17---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی dess love.. ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:سلام چشم الان میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تنهایی,

نوشته شده توسط dess love.. در سه شنبه 11 آذر 1393





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by jfm This Template By

اولین عشق
اولین عشق

منوی اصلی

به وبلاگ خودتون خوش آمدید

دسته بندی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
<-ArchiveTitle->
آخرین مطالب
آخرین محصولات
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
عکس عاشقانه برای وبلاگ, عکس های عاشقانه ۹۳ , دلم بهانه میگیرد نبودنت را , یه گوشی , خلاقیت های خنده دار و بامزه , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , : 1393, 2014, love, اشک, اشک و گریه, بسیار, بسیار زیبا, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خوشگل, دختر, دختری در حال گریه کردن, دختری غمگین, در حال گریه کردن, درد, دل, دل شکسته, دلم گرفته, دلگیر, دوشی شکسته, , ها : 1393, 2014, اشک, اشک و گریه, انتظار, بسیار, بسیار زیبا, بغض, بغض و اشک, بغض و گریه, ترمز, تنها, تنهایی, جدید, خسته, خیابان, دختر, دختری تنها, دختری خسته, دختری در حال گریه کردن, در حال گریه, در ح , برچسب ها : 1393, 2014, بدخیم, بسیار, بسیار زیبا, جدید, جوابم کرده اند, خوشگل, دختر, دختر و پسر, دوست, دوست دارم, دوست داشتن, دوست داشتنت, دوستت دارم, دکتر, رمانتیک, زندگی, زیبا, سرطان, عاشق, عاشقانه, , برچسب ها : 1393, 2014, آرامش, با کیفیت, بسیار, بسیار زیبا, بغل, تنهایت نمی گذارد, تکیه گاه, جاده شمال, جدید, داشتن, داشتنت, دختر, دختر و پسر, دختر و پسرهای امروزی, دریا, دست در دست, دستان گرم, دستان گ ,
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 3376
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

sms.mida-co.ir

امکانات جانبی
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

<-PostTitle->
ن : <-PostAuthor-> ت : <-PostDate-> ز : <-PostTime-> | +

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->،

:: برچسب‌ها: <-TagName->,
ادامه ی مطلب
.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به اولین عشق مي باشد.